Zoekfilter

Zoek in alle merken

Subcategories

Geen keuze beschikbaar

Certificaten

Gebruik

Speciaal voor:

Eiwitten

Eiwitten zijn natuurlijk gezien de belangrijkste stof voor groei, ontwikkeling en herstel van alle lichaamsweefsels. Niet voor niks zijn ze één van de belangrijkste supplementen gebruikt door sporters die doen aan fitness en bodybuilding.

Als (intensief) sporter ligt de behoefde aan eiwitten veel hoger dan een gemiddeld persoon. Om die reden is...

Eiwitten zijn natuurlijk gezien de belangrijkste stof voor groei, ontwikkeling en herstel van alle lichaamsweefsels. Niet voor niks zijn ze één van de belangrijkste supplementen gebruikt door sporters die doen aan fitness en bodybuilding.

Als (intensief) sporter ligt de behoefde aan eiwitten veel hoger dan een gemiddeld persoon. Om die reden is het van belang dat je een extra bron van eiwitten binnen krijgt. Er zijn enorm veel verschillende soorten eiwit supplementen op de markt. Helaas zijn ze niet allemaal van de juiste pure kwaliteit.

Ook voor mensen die willen afvallen wordt het gebruik van extra eiwitten aangeraden. Hierdoor blijft je spiermassa op niveau, terwijl je vet sneller verbrand.

Bij Puur&Fit zijn alleen de meeste pure eiwitten voor je geselecteerd. Hierdoor worden ze beter door je lichaam opgenomen en bevatten ze geen slechte kunstmatige toevoegingen. 

Het toevoegen van eiwitten aan je dagelijkse voeding kan op verschillende momenten van de dag en om verschillende redenen

Eiwitshake als maaltijdvervanger

Als je wat overtollige kilo’s wilt kwijtraken is het een goede optie om te kiezen voor een eiwitshake als maaltijd vervanger. Ze geven snel een gevuld gevoel en zorgen voor een lekker energieboost. Je kunt ze ook naast je maaltijd gebruiken.

Als maaltijdvervanger kun je het beste gaan van Whey eiwitten met een lekkere smaak. De shakes binnen ons assortiment bevatten geen aspartaam, suiker of andere  geur- en kleurstoffen.

Eiwitten ’s ochtends gebruiken

Omdat je ’s nachts geen voedingstoffen hebt binnen gekregen is de ochtend een goed moment om eiwitten tot je te nemen. Kies op in de ochtend altijd voor Whey/wei eiwitten.

Eiwitten voordat je gaat trainen

Voordat je aan een training begint is het van belang om eiwitten in te nemen die snel opneembaar zijn. Voor de training kun je het beste kiezen voor Whey isolaat eiwit.

Eiwitten na je training

Misschien wel het belangrijkste moment van jouw eiwitinname. Na de training wil je dat je lichaam snel herstelt en dat de spieropbouw begint. Dit is het moment dat het lichaam ‘klaar’ is om veel meer spieropbouwende stoffen in te nemen dan normaal gesproken.

Kies na de training ook in het ideale geval voor whey / wei isolaat eiwit.

Eiwitten tijdens je slaap

Voordat je naar bed gaat kun je ook wat eiwitten nemen. Zeker voor krachtsporters een goed idee, je spieren groeien immers vooral in de nachtelijke uurtjes.

Meer


Toont 1 - 12 van de 32 items
Toont 1 - 12 van de 32 items